Pravila za pouzdane fotografe Prikaza ulice
Ova pravila se odnose na sve učesnike u programu Pouzdani pružalac usluge za Prikaz ulice koji u ime svojih klijenata prikupljaju slike za korištenje na Googleovim proizvodima.
Naša pravila za pouzdane fotografe Prikaza ulice uključuju četiri područja:
- zahtjeve za transparentnost: informacije koje morate dijeliti s klijentima
- zabranjene prakse: stvari koje ne smijete raditi ako želite u ime svojih klijenata objavljivati ili upravljati slikama koje su otpremljene na Googleove proizvode
- smjernice za brendiranje: kako prikladno koristiti Googleove elemente brendiranja
- zahtjeve za kvalitet: kako morate rasporediti Google račune za oglašavanje vaših klijenata
Zahtjevi za transparentnost
Kako bi klijenti u potpunosti iskoristili prednosti otpremanja slika na Googleove proizvode, potrebne su im prave informacije na osnovu kojih će donijeti odluke. Stoga od svih učesnika programa Pouzdani pružalac usluge zahtijevamo transparentnost kada su u pitanju informacije koje utiču na ove odluke. Osim ispunjavanja dolje navedenih zahtjeva, učesnici programa Pouzdani pružalac usluge se moraju razumno potruditi da klijentima pruže druge relevantne informacije na zahtjev.
Kada prodajete svoje fotografske usluge drugima, važno je da budete jednako transparentni te da razumijete svoja prava i dužnosti onako kako se ista odnose na druge osobe, brendove i lokalne zakone.
Naknade i troškovi usluga
Učesnici u programu Pouzdani pružalac usluge često naplaćuju naknadu za upravljanje za vrijedne usluge koje pružaju, a kupce slika bi trebalo obavijestiti hoće li morati platiti ove naknade. Najmanje što možete učiniti je da nove klijente pismeno obavijestite prije svake prve prodaje i otkrijete informacije o postojećim naknadama i troškovima na fakturama klijenata.
Kupcima slika s manjim budžetima, koji možda nemaju resurse ni stručnost velikih kupaca slika, pogotovo je važno da znaju šta mogu očekivati kada sarađuju s pouzdanim fotografom Prikaza ulice.
Vjerno prikazivanje
Ako ste učesnik programa Pouzdani pružalac usluge za Prikaz ulice, ne smijete se predstavljati na način koji sugerira da ste zaposleni u Googleu. Predstavite se istinito kao potpuno nezavisan poslovni subjekat i informirajte klijente da Google isključivo pruža usluge objavljivanja.
Individualna odgovornost
Iako se objavljene slike obično mogu vidjeti na Google Mapama u roku od nekoliko sekundi, one naknadno mogu biti odbijene ako nisu u skladu s Pravilima o sadržaju koji dodaju korisnici Mapa ili Uslovima korištenja usluge Google Mape.
- Ako Google Mape uklone naručene slike, odgovornost za rješavanje ovog problema je na fotografu i vlasniku preduzeća.
- Preporučujemo da fotografi odmah isprave ili zamijene slike koje krše naša pravila i provjere jesu li odobrene za Google Mape. U slučaju da se problem ne može riješiti, preporučujemo da u potpunosti vrate novac klijentu.
Vlasništvo nad slikama
Kada fotografi i vlasnici preduzeća postignu dogovor, obje strane sklapaju pisani ugovor koji određuje uslove saradnje, garancije i buduća vlasnička prava.
- Odredite ko će biti vlasnik slika nakon završetka snimanja. Ako će fotograf zadržati vlasništvo, provjerite zna li vlasnik preduzeća kako koristiti slike bez kršenja autorskih prava fotografa. Ista slika se ne smije objaviti dva puta na dva računa (naprimjer, na računu fotografa i računu vlasnika preduzeća).
Pravno poštivanje
Obavezno se pridržavajte svih lokalnih zakona kada pružate usluge klijentima. Nemojte pogrešno predstavljati svoju stručnost ili krajnji kvalitet posla koji obavljate. Također, obezbijedite sve što je potrebno da u potpunosti obavite posao za koji ste angažirani.
Vidljivost slika
Google će rangirati slike na Google Mapama ne uzimajući u obzir ugovorne ili komercijalne sporazume između trećih strana niti sporazume između vlasnika preduzeća i fotografa. Činjenica da je vlasnik preduzeća platio profesionalnom fotografu za snimanje neće uticati na rangiranje slike niti na to hoće li se ona pojaviti na Google Mapama.
Bez sukoba interesa
Neki Googleovi programi – prvenstveno program Lokalni vodiči – zahtijevaju da učestvujete u neprofesionalnom svojstvu (npr. da ne dobijate naknadu za sadržaj koji dodate). Ako nudite plaćene usluge (npr. promovirate se kao pouzdani pružalac usluge za Prikaz ulice), važno je da ne miješate ove profesionalne usluge s neprofesionalnim uslugama koje podrazumijevaju nepristrasnost (kao što je mogućnost da postavljate ocjene ili recenzije kao Lokalni vodič).
Pravilno korištenje Googleovih brendova
Samo fotografi ili kompanije koje posjeduju status pouzdanog pružaoca usluga mogu koristiti brend Prikaza ulice Google Mapa i značku pouzdanog pružaoca usluge kao marketinški alat. Kao pouzdani fotograf, slobodno ih koristite i promovirajte svoj posebni status. Pouzdani pružaoci usluga mogu koristiti značku pouzdanog pružaoca usluge, zaštitni znak i elemente brendiranja, uključujući logotipe Google Mapa i Prikaza ulice ili druge povezane logotipe. U nastavku navodimo stvari koje možete i koje ne možete raditi s njima. Ako smatrate da neko krši pravila korištenja Googleovih brendiranih materijala, možete prijaviti probleme ovdje. Za sve druge Googleove brendirane materijale, možete prijaviti neprimjereno korištenje ovdje.
Korištenje značke pouzdanog pružaoca usluge
- Značku pouzdanog pružaoca usluge i elemente brendiranja koristite samo ako ste certificirani član programa Pouzdani pružalac usluge za Prikaz ulice.
- Značku pouzdanog pružaoca usluge istaknite samo na bijeloj pozadini uz dovoljno prostora oko nje, bez obzira na to gdje je prikazujete.
- Značku pouzdanog pružaoca usluga koristite samo zajedno sa svojim imenom ili nazivom i logotipom kompanije.
- Značku pouzdanog pružaoca usluga i elemente brendiranja možete koristiti na web lokacijama, u prezentacijama, na poslovnoj odjeći i odštampanim prodajnim materijalima.
- Značka i elementi brendiranja ne smiju biti najistaknutiji elementi na stranici/odjeći.
- Nemojte mijenjati nijedan logotip ili zaštitni znak Google Mapa, Prikaza ulice ili značke pouzdanog pružaoca usluga, uključujući dodavanje bilo kojih grafičkih elemenata, rastezanje slika ili njihovo prevođenje.
- Ne koristite značku na obmanjujući način i ne zloupotrebljavajte je. Naprimjer, nije dozvoljeno korištenje značke na način koji sugerira da Google podržava neki proizvod ili uslugu.
Kada prodajete svoje usluge
- Ponudite profesionalne fotografije od 360° kao jednu od svojih usluga.
- Nemojte lažno predstavljati ili kriti da ste dio programa Pouzdani pružalac usluge kada komunicirate s preduzećima.
- Ne miješajte usluge koje nudite za unajmljivanje (npr. ako se promovirate kao pouzdani pružalac usluge za Prikaz ulice) s članstvom Lokalnog vodiča.
Brendiranje web lokacije
- U nazivu domene ne koristite zaštitne znakove Googlea, Google Mapa, Prikaza ulice, značke pouzdanog pružaoca usluge ili bilo koji drugi zaštitni znak Googlea ili bilo šta što asocira na njih.
- Značku pouzdanog pružaoca usluge možete prikazati na svojoj web lokaciji.
Brendiranje vozila
- Kada prikazujete grafičke elemente na vozilu, možete koristiti samo vlastiti brend i logotip.
- Na vozilu nemojte prikazivati nijedan Googleov element brendiranja, uključujući ikonu, značku i logotip Prikaza ulice.
Brendiranje na dnu ili vrhu slika od 360º
- Logotip ili naziv svoje kompanije koristite u odgovarajućoj veličini na dnu ili vrhu. Pogledajte pravila za kriterije formata.
- Kada uključujete brendiranje na dnu slike ili na krovu vozila, morate:
- imati dozvolu za korištenje brendiranja.
- prikazati samo sadržaj koji je relevantan (npr. promoviranje lokalnog turizma) ili na drugi način ograničen na vrstu potpisa.
- U slučaju sponzorstva ili potpisivanja, istaknuto brendiranje mora ispunjavati sljedeće uslove:
- ne smije biti popraćeno Googleovim brendiranim materijalima.
- ne smije biti popraćeno bilo kakvim promotivnim grafičkim elementima ili jezikom (osim ako je relevantno za prikazanu lokaciju).
- mora sadržavati natpis "sponzor" ili ekvivalentni prijevod.
- Nemojte koristiti značku pouzdanog pružaoca usluge niti bilo koji drugi Googleov brend na dnu ili vrhu slika od 360º (uključujući sve grafičke elemente istaknute na krovu koji mogu biti vidljivi vašoj kameri).
Osim ovih smjernica, morate slijediti pravila navedena u dokumentima Googleova pravila za pravilno korištenje, Uslovi i odredbe za brendove, Smjernice za korištenje Geo usluge i sve druge smjernice za korištenje Googleovih zaštitnih znakova.
Oglašavanje preduzeća u Google Oglasima
Ako želite, možete koristiti pojam "program pouzdanih fotografa" prilikom oglašavanja preduzeća na Google Oglasima. Imajte na umu da u svojim oglasima ne smijete koristiti samo brend "Prikaz ulice" ili bilo koji drugi Googleov brend.
Brendiranje vašeg Profila preduzeća na Googleu
Ako imate Profil preduzeća na Googleu, očekuje se da poštujete pravila Profila preduzeća na Googleu i posebno Smjernice za predstavljanje preduzeća na Googleu.
U nazivu Profila preduzeća na Googleu ne koristite zaštitne znakove Googlea, Google Mapa, Prikaza ulice ili bilo koji drugi zaštitni znak Googlea ili bilo šta što asocira na njih.
Kada vam se odobri status pouzdanog pružaoca usluge, na svom profilu možete postaviti značku pouzdanog pružaoca usluge.
Napomena: ako se ne budete pridržavali ovih smjernica, možete izgubiti status unutar programa kao i pravo da koristite značku pouzdanog pružaoca usluga i druge elemente brendiranja.
Zahtjevi za kvalitet slike u programu Pouzdani pružalac usluge
Kvalitet slike
- 7,5 MP ili više (3840 x 1920 px)
- Format slike 2:1
- Bez praznina oko horizonta na slici
- Bez značajnih grešaka u spajanju
- Odgovarajuća količina vidljivih detalja u svijetlim/tamnim područjima
- Oštrina: bez zamućenja u pokretu, fokusirano
- Bez ometajućih efekata ili filtera, uključujući nadir slike
Povezivost
- Sve povezane fotografije od 360° moraju imati jasnu liniju vidljivosti.
- Snimajte na 1 metar razmaka u unutrašnjem prostoru i svaka 3 metra vani.
- Povećajte mogućnosti povezivanja s nama proširivanjem svoje kolekcije na ulicu.
Primjerenost
- Pristanak za prikazivanje ljudi i mjesta
- Geografski precizno postavljanje
- Bez računarski generiranih prostora ili specijalnih efekata, uključujući preslikavanje ili obavijanje slike
- Bez informacija o vlasniku fotografije, osim na dnu slike
- Bez nelegalnog sadržaja ili sadržaja koji podstiče mržnju
Zabranjene prakse
Neprimjeren sadržaj
Zabranjene i ograničene sadržaje možete pronaći u Pravilima o sadržaju koji dodaju korisnici Mapa.
Neprimjeren sadržaj možete prijaviti korištenjem linka "Prijavite problem".
Lažne, obmanjujuće ili nerealistične tvrdnje
Želimo da klijenti pouzdanih fotografa Prikaza ulice donose odluke o sarađivanju s neovisnim partnerima na osnovu primljenih informacija, što znači da morate biti direktni i iskreni kada opisujete svoju kompaniju, usluge, troškove povezane s tim uslugama i rezultate koje klijenti mogu očekivati. Nemojte iznositi lažne, obmanjujuće ili nerealistične tvrdnje.
Primjeri:
- lažna tvrdnja o povezanosti s Googleom.
- garantiranje najvišeg položaja na Google Prikazu ulice ili Google Mapama.
Uznemirujuće, uvredljivo ili nevjerodostojno ponašanje
Fotograf Prikaza ulice mora klijentima Prikaza ulice pružiti sjajnu uslugu kakvu bi dobili i kada bi sarađivali direktno s Googleom. Nemojte koristiti uznemirujuće, uvredljive ili nevjerodostojne taktike prilikom sarađivanja s potencijalnim ili postojećim klijentima.
Primjeri:
- stalno pozivanje potencijalnih klijenata
- vršenje nepotrebnog pritiska na oglašivača da se registrira ili nastavi sarađivati s vašom agencijom
- nagovaranje drugih osoba da polažu Googleove ispite za certificiranje u vaše ime
- krađa identiteta
- nuđenje vaučera Google Oglasa u zamjenu za plaćanje
O našim pravilima
Važno je da se informirate o Googleovim pravilima za pouzdane fotografe Prikaza ulice i čitate ažurirane verzije pravila. Ako budemo smatrali da kršite naša pravila, možemo vas kontaktirati da detaljno pregledamo vaše prakse i zatražiti preduzimanje mjera za ispravljanje situacije. U slučaju ponavljajućih ili teških kršenja, možemo vas isključiti iz programa Pouzdani pružalac usluge i kontaktirati vaše klijente da ih obavijestimo o tome. Možemo vam i onemogućiti da doprinosite proizvodima Google Mapa.
Ova pravila su dodatak svim postojećim uslovima i pravilima koja se odnose na treće strane, uključujući sljedeće:
Posljedice kršenja pravila
Provjera poštivanja pravila: Bilo kada možemo provjeriti poštuje li vaše preduzeće pravila za pouzdane fotografe Prikaza ulice. Ako vas kontaktiramo da zatražimo informacije o poštivanju pravila, morate nam odgovoriti blagovremeno i brzo ispraviti ono što nije u skladu s našim pravilima. Da provjerimo poštujete li pravila, možemo kontaktirati i vaše klijente.
Obavještenje o nepoštivanju pravila: Ako smatramo da kršite pravila za pouzdane fotografe Prikaza ulice, obično vas kontaktiramo da preduzmete mjere za ispravljanje situacije. Ako ne preduzmete potrebne mjere u predviđenom periodu, možemo preduzeti mjere prisile. U slučaju teških ili ponavljajućih kršenja, možda ćemo mjere preduzeti odmah i bez obavještenja.
Obustavljanje programa trećih strana: Vaše učešće u Googleovim programima trećih strana, kao što je pouzdani Google Prikaz ulice, zasniva se na poštivanju pravila za pouzdane fotografe Prikaza ulice i može biti ograničeno ili obustavljeno ako utvrdimo da kršite naša pravila ili ako ne budete sarađivali s nama prilikom provjere poštivanja pravila u vašem preduzeću.
Obustavljanje računa na Mapama: Možemo suspendirati vaše račune na Google Mapama zbog teškog kršenja pravila. U slučaju ponavljajućih ili izrazito teških kršenja pravila, vaši računi na Google Mapama mogu biti trajno suspendirani i možda više nećete moći doprinositi Google Mapama. Osim toga, možemo kontaktirati vaše klijente da ih obavijestimo o tome.
Prijavite kršenje pravila za treće strane
Mislite li da partner treće strane krši ova pravila? Obavijestite nas: